пятница, 31 июля 2015 г.

Simpliсity

У кожного майстра є свій стиль, що вирізняє його з-поміж інших. Здається, я теж зрозуміла, що хочуть робити мої руки, незважаючи на мої бажання. Бажання завжди - все ускладнити, додати більше елементів, більше фарб, фактури! Але робота завершується тоді, коли залишається той мінімум, який необхідний для найкращого результату.

Отже, сьогодні мій стиль - це лаконічність, мінімалізм і краса в простоті!

Ідеально для мого теперішнього настрою і відповідних робіт підійшов папір серії Happy-go-Lucky від Echo Park. Часто його використовую для листівок, альбомів, блокнотів.

Для прикладу сьогодні показую дуже просту листівку, призначену хлопцю-підлітку.







Робити такі листівки просто і швидко, що буває досить актуально, коли потрібно зробити щось відповідно просте, і коли бракує часу.

Комментариев нет:

Отправить комментарий